Neulomukset edistyvät hitaasti mutta varmasti. Tuossa välissä oli pakko tarttua noihin täältä tilattuihin Noroihin nähdäkseni, mitä niistä tulee - oikeesti. Värit ovat kuitenkin netissä välillä verrattain epäselviä ja täytyy toivoa vain, että neuloutuva tuotos olisi mieluinen. Ensin neuloa hurautin pipon tyttärelleni samalla tyylillä kuin aiemminkin. Ihan kiva siitä tuli, laitan kuvia koko setistä sitten aikanaan. Itselleni neuloin sitten sen perään pipon Silk Gardenista edelleen samalla mallilla ja hyvä tuli, ehkä himpun verran liian iso, mutta vielä en jaksa korjata. Seuraksi teen itselleni lopuista vielä ainakin kaulahuivin, kun keksin jonkun kivan idean. Värit saisivat tulla hyvin esiin, mutta ois kiva tehdä kuitenkin joku mallikin, muutakin kuin joustinta. Katsellaan. Silk Garden on kyllä ihanan tuntuinen lanka, siitä ei pääse mihinkään. Täällä valiteltiin, miten vaikea on saada piposta oikean kokoinen ja se on kyllä totta. Mulla on aika pieni pää ja yleensä suorat ohjeet ovat ainakin liian isoja.

Tilaamani Interweave Knits ei ole edelleenkään tullut ja se alkaa kypsyttää. Sain jo valitusmeiliini vastauksen, että viimeistään 10.8. pitäis tulla, vaan eipä näkynyt vielä tänäänkään. Ärsyttää. Silti olen uskaltautunut harkitsemaan liittymistä tähän kiinnostavalta kuulostavaan  klubiin. Saas nähdä jaksaako/viitsiikö.

Meillä on kotona täysi kaaos, kun olemme vaihtamassa huoneita päittäin ja kaikki nurkat ovat täynnä tavararöykkiöitä ja tietysti lankakasseja ja lisää lankakasseja....Kaikki pitäisi järjestää uudestaan. Minulla on ihana korkea lipasto, jonka sain joskus lahjaksi ja siihen ajattelin säilöä lankani. Juu ja ihan realisti olen; siihen ei mahdu puoletkaan mun langoista, mutta kuitenkin.

Joululahjojakin pitäisi alkaa ajatella jo, ettei tulisi hirveä viime hetken kiire. Olen jo ostanut lankaa (mikä onkin se helpoin osuus, heh...:-D). Veljenvaimo saa sukat Regiasta, ostin jo liilasävyistä sellaista. Anopille teen huivin GarnStudion Silketweedistä, ihana lanka, jota olen halunnut kauan kokeilla. Muut asiat ovat vielä mietintäasteella, eikä ihan kaikkea voi täällä paljastaakaan.

Tällä kertaa ei siis nähdä kuvia, pelkkää puhetta. Enpä edes tiedä, missä meidän kamerakaan on juuri nyt tämän vallitsevan kaaoksen keskellä...