Eli välillä täytyy käydä töissäkin lankarahoja tienaamassa...maaliskuuta varten vasta tietenkin. :-)

Hamsterihengessä edetään ja se on pitkälti sanellut, mitä olen neulonut. Tällä viikolla olen ehtinyt neuloa hirmuisen vähän, on ollut hurjasti töitä ja menoja. Tällaiset ovat tämän viikon neulomukset:

37364.jpg

Malli: Alhaaltaylös-sukkia kaksi paria, tytölleni ja minulle; pienet tossukat ovat tytön nallelle. Puikot 4,5 mm.

Lanka: Novitan Isoveli Colori, jota meni näihin yhteensä 155 g.

Aiemminhan tein tällaisen vastaavan setin perheen miehille toisesta Isoveli Colorista.

Olen täysin ihastunut tekemiini Huopas-tossuihin, ne ovat ihanat! Olen tassutellut niillä joka ikinen päivä, eikä varpaita palele. Hiukan tilaa näyttäisi jo olevan joissain laatikoissa, mutta enemmänkin saisi tietysti tilaa tulla. Eli kiiruusti pitäisi taas mietiskellä seuraava hamsterityö, että saisi homman taas kunnolla käyntiin. Puseroa en uskalla alkaa neuloa, koska ilmeisesti vain valmiit työt lasketaan mukaan kulutukseen. Pari vapaapäivää edessä, ihanaa!