Kun uusin Novita-lehti (Talvi 2005) ilmestyi, päätin, että täytyy opetella virkkaamaan. Mulla on noita Huopasen jämiä, valkoista ja harmaata, joille en ole keksinyt käyttöä (ja Legs-pupuja olen tehnyt 4 kpl). Tuossa oli ohje noihin lasinalusiin ja tabletteihin. Äiti tänään sitten opetti mua, kun käytiin kylässä ja ihan helppoahan se oli ainakin noin yksinkertaisella idealla. Valkoisen langanjämän tuhosin jo kylässä. Noista tulee ehkä enkeli. Isompi vaan jäi n. 10 cm pienemmäksi halkaisijaltaan kuin enkelin tulisi olla, eli ei välttämättä tule. Jos ei tule enkeliä, tullee lasinalunen ja pannulappu? Sen näkee pesun jälkeen. Harmaita enkeleitä en ole juuri nähnyt, joten harmaasta teen varmaan niitä pikkualusia.

14259.jpg  

Lisäksi mulla on tuota uutta moniväri-Huopasta, joista aion koittaa tehdä niitä tabletteja niin monta kuin tulee, kunhan ensin olen testannut, mitä näistä käytännössä tulee. Pestä aion vasta, kun harmaatkin on käytetty pois. Onpas kiva oppia uutta!