...niin ei. :-/

Mainitsinkin jo valmistuneista Hifa-sukistani:

12679.jpg¨

Malli: Oma sovellus omaan jalkaan, 32 s yhteensä, 4,5 mm sukkapuikot.

Lanka: Hifa-sukkalanka, Vilmiinasta tilattu, menekki. n. 70 g.

Ihanat sukat! Jotain tosi mukavaa näissä on, sellaiset maanläheiset ja paksut, pysyvät varmasti jalat lämpiminä. Mulla on tätä lankaa vielä punaisena, saa nähdä, mitä niistä keksin.

Lähiaikoina valmistunevat ekat joululahjatkin, Branching Out beigestä Silke Tweedistä ja fifi Kitten Mohairista. Tajusin juuri, että olen näissä kerrankin ihan ajoissa liikkeellä, ehdin varmaan saada kaiken valmiiksikin ennen joulua.

Mieli tekisi nyt kyllä alkaa aktiivisesti tuhoamaan tätä kertynyttä lankavarastoa, että saisi tilaa ja paremman omatunnon ostaa uutta, heh. Suurimmalle osalle langasta sentään on jokin suunnitelma, mitä niistä tulee, vaan aikaa on niin vähän. Taidankin ruveta pitämään tuossa marginaalissa mittaria siitä, kuinka monta g olen kuukauden aikana lankaa kuluttanut. Ostomäärääkin voisi tietty seurata, mutta se voisi olla hiukan masentavaa.

Yhteishyvä-lehdessä oli kiva Teddystä tehty poncho, jonka voisi toteuttaa. Mulla olisi Teddyä punaisena juuri sen verran, saisi nekin käytettyä johonkin. Toinen vaihtoehto olisi esim. täällä nähty Modassa ollut ohje, siihenkin menisi Teddyä suunnilleen sen verran kuin mulla on.

Ei linkkejä tänään, sorry!