Iski taas kyllästyminen ja omppupohja ei tuntunut enää omalta, pohjantekijän alkuperäinen fontti ei toiminut minulla. Nyt sitten palasin vanhaan, mutta muokkasin värejä uusiksi, onhan sekin vaihtelua. Mielipiteitä/ehdotuksia saa kertoa, huonojakin, koska oikeiden/hyvien värien löytäminen on hirmu vaikeaa jotenkin.

Ihana SNYni muisti minua taas:

236270.jpg

Tällaiset löytyivät eilen postilaatikosta ja olivat tosi mieluisat, kiitos SNY! Silmukkamerkkejä olen omistanut tähän mennessä yhden, ellei langanpätkiä, hammasharjarinkuloita, vanhoja muovisormuksia ja korviksia oteta lukuun. Eli tarpeeseen tulevat. :-) Clapotis on jäänyt nyt vaihtoaitioon hetkeksi, koska joulu puskee niskaan. Yhtä joululahjaa olen aloittanut ja maanantaina aloitin 80-vuotislahjaa Isoäidilleni. Juhlat ovat kylläkin vasta joulun jälkeen, mutta langat vaativat jo nyt päästä puikoille ja minähän olen hellämielinen, mitä lankoihin tulee.

236269.jpg

Tämä huonossa kuvassa näkyvä myttyräinen on siis elämäni ensimmäinen Kiri elämäni ensimmäisillä bambupyöröpuikoilla marjapuuronpunaisesta Kitten Mohairista. Väri on luonnossa hiukan pehmeämpi, mutta täälläpäin Suomea luonnon oma valaistus on juuri nyt niin surkea, ettei mitään järkevän värisiä kuvia saa otettua. Olen aivan ihastunut tuohon malliin ja arvelen, että näitä huiveja syntyy lisääkin vielä tulevaisuudessa. Yhden kerän verran olen nyt neulonut, 2. Chartin mallikertoja ilmeisesti valmiina 6.

Kiitos muuten kovasti neuletakkikommenteista, ehkä se sitten on ihan ok. :-)