Tänään saapui postista saapumisilmoitus ja livahdin tietenkin heti sopivan tilaisuuden tullen postiin ja sieltä sain lappua vastaan tällaisen upean paketin!

278431.jpg

Olin ihan liikuttunut nähtyäni sisällön, ihan älyttömästi kaikkea ihanaa! Ensin luin tietysti kiireessä kissakortin, ja olin hölmistynyt, kun siinä ei sanottukaan, kuka ystäväni on. Sitten avasin kirjan ja sieltä välistä löytyi tuo hauska joulukalenterimainen kortti, jossa vinkkien avulla kerrottiin, kuka minun SNYni on. Hauska idea (näin pidetään hullua jännityksessä...). Ystäväni oli Verano Veranon kutimista. En arvannut ollenkaan, vaikka Veranon blogi olikin tuttu minulle. Eräs syy oli, että joitakin lähetyksiä tuli Rovaniemen postileimoilla...Sait huijattua...;-)

Nancy Bushin kirja on pitkään ollut toiveissa, joten aivan nappiin meni tuo lahja, kiitos kovasti! Nopealla ensiselauksella löysin jo monta toteutettavaa mallia.

Pikkupaketeista paljastuivat nämä:

278432.jpg

Minähän olen teen juoja henkeen ja vereen, kiitos. Fortissimo Socka-lankakin on uutuus minulle, en ole vielä ehtinyt sitä kokeilla, ihana väri! Rakastan sukkalankoja.

Erityisesti ilahdutti se, että olit jaksanut neuloakin/kutoakin (:-)) minulle, koska siinä suhteessa olen melkein aina antavana osapuolena. Villasukkia käytän kesättalvet ja nämä ovat juuri sopivat ja kauniit.

278433.jpg

Lanka on Knit Picksin Parade-nimistä lankaa, sukat ovat ihanan tuntuiset jalassa.

Nämä vedin juuri käteeni, koska ranteeni vaihteeksi särkevät, mistä tiesit?

278430.jpg

Värit ovat ihanat ja nämä ovat Debbie Blissin Merino Arania, eli ihanan pehmoiset kädessä. Kiva malli muutenkin.

Minulla loppui juuri väsyttävä työputki ja lahjasi piristi kovasti, Verano! Suuret kiitokset sinulle tästä mukavasta projektista!