Minun piti jatkaa hamstereiden pudotuspelissä ja muutaman päivän jatkoinkin, mutta eiliseen se tyssäsi. Täällä kertoiltiin Laughing Hens-lankakaupan Noro-alesta, ja ei kun sinne ja visa vinkumaan. Puolustuksen puheenvuoro: Ostin syksyllä Cornelia Tuttlen Hamiltonin uusimman Noro-kirjan, josta malli Danbyholm viehätti heti ensinäkemältä kovasti. Ja kun tuo Noro Kureyonin tarjouksessa oleva väri oli juuri tuo 134, mistä olen tehnyt asustesetin tytölleni aiemmin, ei auttanut mikään. Samaan kuormaan hyppäsi 3 kerää Shinanoa. Kyseisessä liikkeessä en ole ennen "käynytkään", mutta ilmeisesti muilla on hyviä kokemuksia. Mutta kuukausi riitti mulle nähtävästi. :-)

Hamsterikauden päätteeksi aloitin yhden lahjatyön, jota ei voi esitellä täällä aikoihin ja tekaisin perheen rakkaille nalleille asusteita, joissa he tässä poseeraavat:

46004.jpg

Tuo poncho on kahdesta mini-fifistä yhdistetty. Lankana Teddyn jämät noissa kahdessa värissä, eli kaksi keränloppua meni niin, että hurahti.

Minulla on pitkään ollut sellainen olo, että haluaisin tehdä jotain "ihan muuta" eli pienimmällä puikoilla jotain isompaa. Aloitin siis neulomaan tytölle puuvillapaitaa joskus ostamastani Marks&Kattensin Anemonesta, joka on 50% puuvillaa/50% akryylia. Mukava lanka neuloa. Pyöröillä hurauttelen ja Addi turboilla sujuu kyllä homma ihan turbosti. Tässä tähän asti syntynyt työ.

46005.jpg

Silmukkamäärät otin vanhemmassa Modassa olleesta Anemonesta tehdystä lasten paidasta, mutta muuten olen suunnitellut ihan työn edetessä. Sydänkuvio on Novitan nuorisoliitteen sydänliivistä.

Eli kämmekkäitä itselleni en ole saanut puikoille edelleenkään.