Olen palannut vanhoihin tapoihini, kuten koirakin palaa tiedätte kyllä minne. Ostin taas lankaa.

493477.jpg

Olimme eilen Äidin kanssa Jättirätti-nimisessä kangaskaupassa katsomassa kankaita yhtä juttua varten, kun puikkosilmä huomasi, että täällähän myydään lankaakin. Nämä 100 gramman kerät maksoivat vain 1,5 €, eli ei voinut jättää sinne, on varmaan halvinta sukkalankaa, mitä olen ikinä nähnyt. Vinkiksi siis muillekin. (Inhottavaa, ei riitä, että sortuu itse, vaan pitää vikitellä muitakin...)

Olen myös luopunut muutamasta hissukkakerästä lapsen päiväkodin hyväksi, eli olen myös pienentänyt lankavarastoa. (Ja ostanut vielä 200 g vaaleanroosaa Oliviaa, hmph.)

Olen palannut tapoihini myös sen suhteen, että minulla on monta keskeneräistä työtä ja siltikin tekisi mieli aloittaa uusia.

Laitettakoot synnintunnustuksen loppuun kuva vielä keväisestä Narsissista silläkin uhalla, että aamulla oli 5 astetta pakkasta.

493476.jpg